کفپوش و زیر انداز ورزشی

کسانی که بر روی چمن و در فضای باز عادت به ورزش دارند؛ بیشتر متوجه ضرورت یک زیر انداز ورزشی هستند. کسانی که در منزل ورزش می کنند غالبا نیازی به کفپوش و زیر انداز ورزشی ندارند. اما در حرکاتی که زانو برای مدت طولانی بر روی فرش قرار می گیرد می تواند باعث درد و یا آسیب شود. به همین خاطر یا باید از زیراندازهای مخصوص استفاده کنید که نرم و محکم هستند و یا یک عدد حوله ضخیم زیر زانو قرار دهید. کفپوش و زیر انداز ورزشی علاوه بر حفظ نظافت منجر به مشخص کردن محدوده ورزشی شما می شود.

انواع کفپوش ها

تمامی باشگاه ها الزاما باید کفپوش های محکم و ضخیمی داشته باشند. دو نوع از کفپوش ها که در ایران بسیار رایج اند شامل: کفپوش تاتامی و کفپوش گرانول. کفپوش گرانول بیشتر در قسمت وزنه آزاد باشگاه ها استفاده می شود. و همچنین در محیط های کارگاهی بسیار مناسبند. کفپوش تاتامی برای مهدکودک ها، و کلاس های ورزشی توصیه می شوند. کفپوش های تاتامی بخاطر رنگارنگ بودن آن ها محیط شاد و پر انرژی ای را فراهم می کنند. اما کفپوش های گرانول مقاومت بیشتری دارند و ضد آب و رطوبت هستند و در برابر آفتاب مقاومند. به همین خاطر برای استفاده در پارک ها نیز رایجند. برای کسانی که در خانه خود باشگاه خانگی دارند و از هالتر و وزنه های این چنینی استفاده می کنند تهیه چند عدد از کفپوش های ورزشی به کاهش آسیب ناشی از سقوط وزنه ها کمک می کند.

خرید کفپوش و زیر انداز

زیراندازها و مت برای کسانی که ایروبیک، ژیمناستیک و حرکات انعطاف پذیری کار می کنند از ابزارهای مهم به شمار می آورد. برای خرید کفپوش و زیر انداز می توانید از فروشگاه کراسفیت کمک بگیرید. این فروشگاه اینترنت یهم اکنون آماده فروش انواع کفپوش های تاتامی و گرانول است و هم چنین مت های رنگارنگ و زیبایی را می تواند در اختیار شما قرار دهد.

از دیگر محصولات کراسفیت24 میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

خرید دمبل و وزنه _ خرید دستگاه های بدنسازی _ تجهیزات پیلاتستجهیزات ایروبیک _ خرید بند معلقخرید توپ بوسوبال _ خرید توپ جیم بال _ خرید توپ مدیسن بال _ خرید توپ وال بال _خرید تردمیل مکانیکی _ خرید مت _خرید تاتامی _ خرید گر انول _ خرید تخته صعود _ خرید کش ورزشی _ تجهیزات بدنسازی _ تجهیزات تی آر ایکس _ تجهیزات کراس فیت _