دسته‌بندی نشده

چه ورزشی برای لاغری خوبه؟

چه ورزشی برای لاغری خوبه؟ حتماً می دانید که امروزه افراد زیادی در جهان با مشکل چاقی و افزایش وزن روبرو هستند به طوری که تلاش خود را می کنند تا در صورت امکان چند کیلو از وزن خود را کاهش دهند اما همانطور که می‌ دانید این رویه بسیار سخت و زمانبر است با این وجود افراد به خاطر اراده ضعیف ای که دارند به دنبال رژیم نمی روند زیرا رژیم ها مودم به بدن آسیب می رسانند و علاوه بر عوارض شدیدی که دارند باعث ایجاد چین و چروک و پیری زودرس هم خواهند شد بنابراین پیشنهاد ما این است که از ورزش های مفید و فوق العاده عالی برای لاغری به مثال یکی از این ورزش ها مربوط به ورزش کراس فیت است. البته که ما امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا اطلاعات بیش تری در مورد لاغری به وسیله ورزش کراس فیت در اختیارتان قرار دهیم بنابراین پیشنهاد می کنیم که تا پایان این مقاله از کراسفیت 24 با ما همراه باشید.

ورزش کراس فیت چگونه باعث لاغری می شود؟

در واقع میزان کالری که به وسیله ورزش کراس فیت سوخته می شود بسیار زیاد است بنابراین با وجود یک حساب و کتاب سرانگشتی می ‌توان فهمید افرادی که قصد لاغری دارند اگر مواد غذایی روزانه خود را بر اساس کالری حساب کنند و بیش تر از کالری مصرفی در ورزش کراس فیت کالری بسوزاند قطعاً شاهد لاغری در مدت زمان کوتاهی خواهند بود. توجه داشته باشید که قرار نیست شما در یک هفته با ورزش کراس فیت اندامی لاغر داشته باشید بلکه ورزش کردن هم به زمان و بنیه نیاز دارد به همین خاطر باید توانایی بدن را نیز در نظر بگیرید و متناسب با مقدار استقامت و توانایی که دارد ورزش کنید. ورزش کراس فیت می تواند باعث سوختن چربی های اضافه در قسمتهای مختلف بدن نیز به شود که در این صورت کاهش وزن و لاغری را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:   بهترین زیر انداز های ورزشی چه ویژگی هایی باید داشته باشند

ورزش کراس فیت چیست و چگونه عمل می کند؟

حتماً تا به حال با ورود به باشگاه های ورزشی نام ورزش کراس فیت را شنیده اید و برای شما این سوال پیش آمده که ورزش کراس فیت چیست و چگونه عملکرد آن انجام خواهد شد. در پاسخ به این سوال باید گفت ورزش کراس فیت در واقع مزایا و فواید بسیار زیادی دارد و عملکرد آن مبتنی بر همین مزایا شکل می گیرد توجه شما را به موارد زیر جلب می کنیم:

  • ورزش کراس فیت باعث افزایش انعطاف پذیری بدن می شود زیرا حرکات کششی بسیاری دارد.
  • یکی دیگر از نمونه تاثیرات ورزش کلاسیک بر بدن ایجاد استقامت و پایداری انواع عضلات و ماهیچه ها می باشد.
  • بدن به وسیله ورزش کراس فیت تقویت می شود و می تواند سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت نماید.
  • این نوع ورزش کاملا مقرون به صرفه و مفید است.

تنوع و خلاقیت در ورزش کراس فیت و لاغری

همان طور که گفته شد ورزش کراس فیت می تواند باعث لاغری شود اما به این موضوع توجه داشته باشید که کراس فیت یکی از متنوع ترین ورزش هایی است که در آن خلاقیت بسیار زیادی به کار برده شده. یکی از تنوع در ورزش کراس فیت مربوط به حرکات تعادلی مختلف است که باعث افزایش تعادل بدن شده و تمرکز افراد را افزایش خواهد داد. از دیگر نمونه های تنوع و خلاقیت در ورزش کراس فیت می توان به وزنه برداری و دویدن و کار با لاستیک و تمرین های کششی و حمل کیسه های شن و طناب زدن و غیره اشاره نمود. در واقع با وجود این ورزش ما هیچگاه خسته نخواهید شد و از یکنواخت بودن حرکات شکایتی نخواهید داشت زیرا هر روز می‌توانید به میزانی که می خواهید با تمرینات مختلف کالری بسوزانید و از ورزش کردن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:   تاثیر کراس فیت در منزل

انجام ورزش کراس فیت برای لاغری

اکنون اگر ورزش کراس فیت را برای لاغری انتخاب نموده اید و تمام هدف شما از انجام ورزش کراس فیت کاهش وزن و لاغری می باشد توصیه ما این است که برای انجام آن حتماً زیر نظر مربی کار کنید تا در این صورت از ایجاد خطرات احتمالی بکاهید و از آسیب های جسمانی دور باشید چرا که برخی از تمرینات ورزش کراس فیت سنگین هستند بنابراین باید حتماً توانایی بدن شما سنجیده شود گذشته از این موضوع ورزش کراس فیت باید حتماً زیر نظر مربی باشد زیرا به تقسیم ‌بندی احتیاج دارد و بستگی دارد شما در چه مرحله ای باشید مبتدی یا متوسط یا حرفه ای در هر صورت تمام تمرینات باید به درستی و با تجهیزات مناسب انجام شود تا تاثیرات مثبت و دقیقی به مرور مشاهده کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.