بدنسازی

یک ساعت ورزش هوازی چقدر کالری میسوزاند؟

کالری سوزاندن با کراسفیت

یک ساعت ورزش هوازی چقدر کالری میسوزاند؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تناسب اندام تان از اهمیت بالایی برخوردار است و می خواهید هر چه سریع تر در کدام ترین زمان ممکن به بهترین نتیجه از نظر ورزش و سوزاندن کالری برسید قطعاً به دنبال انجام ورزش های هوازی خواهید بود البته این را هم می دانید که ورزش های هوازی انواع مختلفی دارند از این رو ممکن است برخی افراد به شما ایروبیک را معرفی کند اما امروز ما می خواهیم ورزش را به شما معرفی کنیم که تمام تمرینات ایروبیک را هم شامل می شود این ورزش مفید و بسیار عالی کراس فیت نام دارد. بنابراین اگر مایل باشید می توانید به اطلاعات بیش تری در مورد ورزش کراس فیت دست یابید این در صورتی است که بخواهید این مطلب از کراسفیت 24 را تا پایان مطالعه نموده و از مطالب ارزشمند آن در موقع لزوم استفاده نمایید.

ورزش کراس فیت چیست؟

ورزش کراس فیت یکی از بهترین ورزش ها در رشته های ورزشی به حساب می آید که شامل حرکات کششی و استقامتی و قدرتی نیز خواهد شد بنابراین افرادی که ورزش کراس فیت را به عنوان ورزش اصلی خود انتخاب می کنند می دانند که این ورزش تنوع بسیار زیادی دارد و هر کدام از آن ها را که انتخاب نمایند می توانند با انجام مرتب و روزانه شاهد سوزاندن کالری بسیار خوبی باشند. در واقع ورزش کراس فیت برای افراد چاق و دارای اضافه وزن هم پیشنهاد می شود زیرا می‌تواند کالری بسیار مناسبی را بسوزاند. توجه داشته باشید که ورزش کراس فیت از وزنه برداری مثل برداشتن کیسه های شن و طناب زدن و دو میدانی و حرکات کششی تشکیل شده است که انجام این و فعالیت ها می ‌تواند متابولیسم بدن را تنظیم نموده و کالری سوزی را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:   عوارض لاغری سریع

کالری سوزاندن

چه مقدار کالری با انجام یک ساعت ورزش کراس فیت سوزانده می شود؟

حال ممکن است اولین سوالی که برای شما پیش می آید این باشد که با انجام یک ساعت ورزش کراس فیت چقدر و چه مقدار کالری می توان سوزاند؟ در پاسخ به این سوال نیز باید گفت ما نمی توانیم مقدار دقیقی از سوزاندن کالری به شما بگویم اما قطعاً این موضوع مشهود است که شما می توانید بیش از ۱۰۰۰ کیلو کالری در روز با ورزش کراس فیت بسوزانید بیش تر بودن مقدار کالری سوزانده شده بستگی به نوع تمریناتی دارد که شما انجام می دهید. هرچه تمریناتی که انجام می دهید سنگین تر و قدرتی تر باشند قطعاً کالری بیش تری در بدن شما خواهد سوخت اما اگر تنها به حرکات کششی و سبک ورزش کراس فیت اکتفا کنید قطعاً میزان کالری سوزانده شده در بدن کم تر خواهد بود اما به هیچ عنوان به صفر نمی رسد زیرا انجام فعالیت ها حتماً با سوزاندن کالری همراه هستند.

کالری سوزاندن با ورزش

سوزاندن کالری به وسیله انجام ورزش کراس فیت

کراس فیت با توجه به اینکه یک ورزش هوازی به شمار می آید قطعاً با سوزاندن کالری همراه خواهد بود اما باید توجه داشته باشید که برای سوزاندن کالری توسط این ورزش باید حتماً زیر نظر مربی تمرینات خود را انجام دهید و این پیشنهاد به دلایل مختلفی است که در زیر به آن ها اشاره شده است:

  • انجام تمرینات کراس فیت زیر نظر مربی باعث گرفتن نتیجه مثبت و سوزاندن کالری بیش تر می شود.
  • با انجام تمرینات کراس فیت زیر نظر مربی قطعاً هیچ گونه اشتباهی در انجام آن ها رخ نخواهد داد.
  • از ایجاد هرگونه مشکل و آسیب و صدمه به اعضای بدن جلوگیری خواهد کرد.
  • در کوتاه ترین زمان ممکن بیش ترین نتیجه را خواهید گرفت.
بیشتر بخوانید:   تمرینات استقامتی با وزنه

پس هرگز از وجود مربی برای انجام انواع تمرینات ورزش کراس فیت غافل نشوید.

ورزش هوازی برای سوزاندن کالری را در کجا انجام دهیم؟

شاید تصور کنید با انجام تمرینات کراس فیت در خانه هم می توانید کالری بسوزانید این درست است اما میزان کالری سوزانده شده کم تر از حد طبیعی خواهد بود چرا که شما در خانه نمی دانید کدام تمرین را چقدر انجام دهید و به چه صورت انجام دهید در این صورت ممکن است در انجام آن ها اختلال پیش آید و به درستی انجام نشود قطعاً در این صورت کالری کم تر سوزانده خواهد شد موضوع دیگر در رابطه با انجام ورزش های هوازی مثل کراس فیت این است که حتما در باشگاه انجام شود زیرا تجهیزات و لوازم باشگاهی بسیار زیادی وجود دارند. این دستگاه های کراسفیت می توانند در رسیدن شما به هدفتان که سوزاندن کالری است کمک کننده باشند. برای مثال برای انجام حرکات و تمرینات وزنه برداری قطعاً وزن ها و تجهیزات بسیار سنگین و خوبی برای تمرین وجود دارند که ایمنی آن ها نیز رعایت شده است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.