بتل روپ

تومان 650,000تومان 1,100,000
بتل روپ یکی از وسایل ورزش آمادگی جسمانی ارتش است که ساختار ساده ای متشکل از طناب ضخیم بلند دارد.

تایر فلیپ

تومان 9,500,000
تایر فلیپ کراس فیت وسیله ای مناسب برای به چالش کشیدن قدرت بدنی و توانایی در ورزش کراس فیت.

تخته صعود پگ بورد

تومان 19,000تومان 24,000
تخته صعود پگ بورد ROGUE معرفی شده در این بخش از جنس چوب و دارای طول 150 سانتی متر ، عرض 30 سانتی متر و ضخامت 4 سانتی متر می باشد. این تخته شامل 38 حفره یا سوراخ با 2 دسته چوبی بوده و تخته باید محکم به دیوار پیچ شده باشد تا هنگام استفاده حادثه ای رخ ندهد.

تردمیل مکانیکی

تومان 45,000,000
تردمیل یک دستگاه ورزشی است که بر روی تسمه آن اقدام به دویدن یا پیاده روی می کنیم ، تردمیل در دو نوع بدون موتور و با موتور دیده می شود ، در نوع بدون موتور خود ما نیرو لازم برای چرخش تسمه را ایجاد می کنیم ، این تردمیل ها سبک تر بوده و همچنین جای زیادی را اشغال نمی کنند.

تی آر ایکس فورس

تومان 490,000
بندهای تمرینی تی آر ایکس فورس معلق جهت تقویت عضلات تمام بدن.

تی ار ایکس پرو سیستم

تومان 500,000
بندهای تمرینی معلق جهت تقویت عضلات تمام بدن.

جامپ باکس نرم

تومان 1,750,000
ست کامل 5 عددی در 5 سایز: 7/5 سانتی متر،15 سانتی متر،30 سانتی متر،45 سانتی متر،60 سانتی متر

چرخ شکم

تومان 280,000
تأثیر رولر شکم رولر شکم از یک غلطک کوچک و یک میله نگهدارنده تشکیل شده است. تنوع حرکت در چرخ

چکش کراس فیت

تومان 1,000,000
کراسفیت کراسفیت یک ورزش مخصوص افراد سطح بالاست که از هیچ عضله ای فروگذار نمی کند و به تمام تمرینات

دمبل

تومان 110,000تومان 660,000
"دمبل" از ابتدایی ترین و در عین حال ضروری ترین ابزارهای ورزشی است که حتی می توان به وسیله آن حرکت های خیلی زیاد را به راحتی انجام داد.

دوچرخه ایربایک

تومان 25,000,000
دوچرخه ایربایک برند Assault دوچرخه کراسفیت ایربایک اسالت فیتنس airbike assault

آشنایی با ورزش کراس فیت

کراس فیت ترکیبی از تمرین مقاومت، تمرین سرعت، وزنه برداری به طوری که قدرتی و مناسب المپیک باشد، تمرین وزن بدن و تمرین‌های استقامتی است.حتی گاهی اوقات ژیمناستیک هم جزو برنامه های ورزش

محسوب می‌شود. هدف اصلی از انجام تمرین های کراس فیت، تناسب اندام و خوش فرمی اندام است . برای تناسب ریوی و قلبی،استقامت، استحکام عضلانی، سرعت و چالاکی، تعادل و هماهنگی بین اعضای بدن هم از نتایج ثانویه انجام مکرر تمرین ها است.برای به نتیجه رسیدن نیاز است در هفته ۳ تا ۵ روز تمرینات به صورت برنامه ریزی شده انجام گردد. در در این نوع ورزش تمرین ها کوتاه مدت و شدید هستند. برای مثال بیشتر تمرین ها بین ۵ تا ۱۵ دقیقه طول می کشد .

فواید و ویژگی های کراس فیت

۱-  این ورزش قدرت فیزیکی شما را افزایش می دهد

هر چند که نحوه انجام حرکات در این ورزش بسیار موثر است،  اما در کل می‌تواند باعث افزایش قدرت بدنی شخص شود.حرکات سنگین می‌تواند به قوی کردن عضلات و استقامت بدن شما کمک کند. شما می توانید با اضافه کردن فشار روی عضله در برنامه خود عضله سازی کنید.علاوه بر این با شرکت در «تمرین روز» (workout of the day)که برنامه‌ای متنوع در این زمینه است، می‌توانید به طور مداوم عضلات خود را به چالش بکشید. غالباً «تمرین روز» یا WOD یکی از اساسی ترین برنامه های کراس فیت است. در این برنامه می‌توانید با تمرینات روزانه پشت سر هم هم بدون وقت و فاصله عضله سازی را آغاز کنید.

 ۲- کمک به تمرینات هوازی

کراس فیت بیشتر در حیطه تمرینات قدرتی و سنگین است. این نوع تمرینات باعث افزایش حداکثر اکسیژن مصرفی میشود.

۳-  افزایش  سرعت، تعادل، انعطاف پذیری

حرکات  کاربردی ماننده اسکات تاب دادن کتل بل و یا  وزنه برداری  می‌تواند باعث افزایش هماهنگی میان اعضای بدن و چابکی شود. همچنین این حرکات باعث افزایش کارایی بدن در سنین بالاتر می شود و کیفیت زندگی را در این سنین بهبود می بخشد.

۴-  کالری سوزی و افزایش متابولیسم

برای کاهش وزن بسیار مفید است.  زیر جزء  ورزش هایی است که متابولیسم بدن را را افزایش می دهد.  تحقیقات و نتایج نشان داده اند به طور میانگین یک مرد با ۸۸ کیلوگرم وزن بین ۱۵ تا ۱۸ کالری در دقیقه ۳۱ خانوم با ۷۴ کیلو گرم وزن می تواند بین ۱۳ تا ۱۵ کالری در دقیقه با این ورزش بسوزاند.

اگر هدف شما از انجام تمرینات کراس فیت لاغری و کاهش وزن است بهتر است علاوه بر ورزش به کمک پزشک متخصص یا مشاور تغذیه یک رژیم غذایی سالم در نظر بگیرید تا بهترین نتیجه را کسب کنید

ورزش های روزانه کراس فیت

نامگذاری ورزش های مربوط به این رشته بیشتر از روی نام ورزشکاران و قهرمانان ارتش برگرفته شده است. البته این ورزشها روزانه تغییر می‌کنند و تعداد زیادی از این تمرین ها وجود دارد که می تواند سخت باشد.

در ادامه مطلب به تعدادی از این ورزشها می‌پردازیم:

باربارا: این تمرین شامل ۲۰ مرتبه بارفیکس،  ۳۰ مرتبه حرکت شنا،  ۴۰ مرتبه دراز و نشست،  ۵۰ دفعه حرکت چمباتمه وزن بدن است که باید به ترتیب انجام شود و در انتهای هر راند ۳ دقیقه استراحت دارد.

انگی:  در این ورزش هر حرکت ۱۰۰ بار انجام می شود.  این حرکات شامل بارفیکس،  شنا،  دراز و نشست،  حرکت چمباتمه وزن بدن است است که در تمام طول ورزش با هم جمع میشوند.  برای افراد مبتدی که تناسب اندام کافی ندارند پشت سر هم انجام دادن این حرکات الزامی نیست.

مورف:  این ورزش شامل دوی زمان بندی شده به طول یک مایل به همراه صد بار شنا،صد بار بارفیکس،  ۳۰۰ بار چند با طناب زدن وزن بدن است که در پایان هر یک مایل دویدن انجام می شود.

جکی:  در این حرکت باید ابتدا هزار متر حرکت پارو زدن را انجام دهیم. سپس ۵۰ مرتب وزنه زدن با یک وزنه  انتخابی و سی مرتبه حرکت بارفیکس را انجام دهیم.

کلاسیک را می توانید توسط خود در خانه یا در باشگاه کراس فیت انجام دهید اما باید به این نکته توجه داشته باشید که انجام کراسی توسط خودتان نیاز به سطح خوبی از تناسب اندام دارد و شخص کس باید نحوه انجام تمرین ها و حرکات را بدون خطر و در حالت ایمنی انجام دهد.  همچنین برای این ورزش روزانه  در منزل باید لوازم و تجهیزات مورد نیاز این ورزش را داشته باشید.

برای تهیه لوازم و تجهیزات کراس فیت از سایت ما ( کراسفیت ۲۴)  اینجا کلیک کنید.