کراس فیت

میزان کالری سوزی کراسفیت چقدر است ؟

میزان کالری سوزی کراسفیت

میزان کالری سوزی کراسفیت چقدر است ؟

امروز قرار است که کمی مفصل تر درباره کراس فیت با یک دیگر صحبت کنیم و بررسی کنیم که میزان کالری سوزی کراسفیت چقدر است؟ اگر مایل هستید کالری بسوزانید و یا این که قرار است به تازگی کراس فیت را شروع کنید ما را همراهی کنید.

اگر قرار است سبک زندگی خود را عوض کنید و مایل هستید یک زندگی سالم داشته باشید و یا این که به کاهش وزن برسید در اولین فرصت به سراغ کراس فیت بروید.  لازم به ذکر است که کراس موجب بهبود  عملکرد بدن می شود و برای آقایان در روز از ۱۵ تا ۱۸ کالری و زنان نیز ۱۳ تا ۱۵ کالری می سوزاند. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که شما می توانید متناسب هدف، میزان تمرین ها،  استراحت و تغذیه خود این میزان را کم و زیاد کنید.  لازم به ذکر است که خیلی از افراد با اریترویویتین دوپینگ می کنند.  اگر شما هم جز این رشته از افراد هستید می توانید با کمک کراس فیت معجزه کنید.

میزان کالری سوزی کراسفیت

Live life fitter

با کراس فیت متابولیسم بدن خود را بالا ببرید

کراس فیت موجب می شود که ماهیچه ها ورزیده تر می شود و قدرت آن ها بالا تر می رود. اگر می خواهید چربی بدن خود را کم کنید و بدن عضلانی تر داشته باشید کراس فیت را جدی تر بگیرید.  اگر شاغل هستید  و  زمان کافی برای تمرین ندارید می توانید با کراس فیت در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه برسید. کراس فیت سوت و ساز بدن را بالا می برد و می تواند به مقدار قابل توجهی کالری شما را بسوزاند و به شما کمک کند که تا کلسترول بدن خود را کاهش دهید و سالم زندگی کنید.

بیشتر بخوانید:   تغییراتی که با شروع تمرینات کراس فیت شاهد آن ها خواهید بود

با کراس فیت لاغر شوید

شما می توانید با یک مدت کوتاه نیز با کراس فیت جواب بگیرید و لاغر شوید. اما حواستان باشد که اگر در کنار کراس فیت رژیم غذایی مناسب نداشته باشید به آن نتیجه ای که می خواهید نمی رسید . شایان ذکر است که هر کسی متناسب با هدف و وزنی که دارد تمرینات متفاوتی دارد اما اگر می خواهید که به نتیجه ی ایده آلی برسید باید رژیم غذایی خود را رعایت کنید.  کنید که کراس فیت هم مانند دیگر ورزش ها است اگر گمان می کنید که تنها با تمرین و بدون رژیم غذایی می توانید به نتیجه برسید سخت در اشتباه هستید.

آیا میزان چربی سوزی کراس فیت با دیگر ورزش ها یکسان است؟

از آن جایی که تمرینات کراس فیت سنگین تر از دیگر ورزش ها است و ورزشکاران این رشته خیلی سخت تر تمرین می کنند انتزاز دارند که کالری بیش تری بسوزانند. درست است که این تمرینات سخت تر هستند اما زمان  تمرینات کم تر هستند. اما اگر خانم هستید می توانید ۶۰ تا ۱۲۰ کالری به طور میانگین بسوزانید و اگر آقا هستید نیز می توانید ۱۱۰ تا ۱۷۰ کالری بسوزانید.

میزان کالری سوزی کراسفیت

البته شما می توانید با توجه تمرینات خود مقدار این کالری سوزی را کم و زیاد کنید .‌ شما می توانید در اولین فرصت به باشگاه مراجعه کنید و تحت نظر مربی تمرینات خود را انجام دهید . مربی تمام نکات را بررسی می کند و متناسب با آن ها برای شما تمرین می نویسد.  پس در اولین فرصت به باشگاه بروید و تمرینات خود را شروع کنید تا پس از مدت کوتاهی به نتیجه ی دلخواه خود برسید.

بیشتر بخوانید:   کراس فیت برای چه کسانی مضر است؟

حواستان به تغذیه تان باشد

برای اینکه میزان کالری سوزی کراسفیت را بیشتر کنید از همین حالا باید به فکر درست کردن تغذیه تان باشید. همین حالا یک کاغذ و قلم بیاورید و آب را در صدر برنامه ی خود بگذارید.  اگر مایل هستید سالم باشید باید آب زیاد بنوشید.

شاید با خود فکر کنید که رژیم غذایی سالم باید فاقد چربی باشد و هر چه رزین سخت تر باشد زود تر به نتیجه می رسید.  اما بدن به مقداری چربی نیاز دارد و اگر به بدن نرسد موجب بیماری فرد می شود. اما شما باید چربی مفید مصرف کنید. علاوه بر این باید پروتین را در قسمت های بالایی رژیم غذایی خود قرار دهید و میزان کربوهیدرات را کم کنید. به هیچ عنوان نمی توانید از سبزیجات و میوه چشم پوشی کنید. البته می توانید با مربی خود نیز در این باره مشورت کنید.

میزان کالری سوزی کراسفیت

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *