کراس فیت

ابزار ورزش کراسفیت و راهنمای کامل انتخاب آن

ابزار ورزش کراسفیت

راهنمای کامل انتخاب ابزار ورزش کراسفیت

کراس فیت یکی از جذاب ترین و بهترین ورزش ها است که برای انجام آن باید یک سری لوازم داشته باشید.  اگر قصد دارید در باشگاه برای رشته ی کراس فیت ثبت نام کنید و قصد دارید که بررسی کنید که آیا لوازم باشگاه کلنل است یا خیر و یا این که قرار است برای خود یک باشگاه خانگی درست کنید امروز را با ما همراه باشید تا راهنمایتان کنیم.  شما می توانید از راهنمای کامل انتخاب ابزار ورزش کراسفیت ما استفاده کنید.

ابزار ورزش کراسفیت

  • کتل بل:

    اگر قرار است کا یک باشگاه خانگی داشته باشید باید به فکر خرید کتل بل باشید؛ شما می توانید تمرین های متنوعی با کمک کتل بل تجربه کنید. اما باید خدمتتان عرض کنیم که این وسیله گران است و اگر مایل نیستید که از همین ابتدای کار کلی هزینه کنید لازم نیست ست کامل آن را تهیه کنید و می توانید کتل بل های ۱۵ و یا ۲۰ کیلویی تهیه کنید.

  • هالتر :

    به جرات می توان گفت که یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ابزار ورزش کراسفیت هالتر است. قطعا شما بدون هالتر نمی توانید حرکات بالا تنه را انجام دهید و مجبور می شوید که تمرین های زیادی را از برنامه ی خود حذف کنید و این یعنی شما به آن نتیجه ی دلخواه نمی رسید.

  • وزنه صفحه :

    ممکن است که شما وزنه صفحه را با نام پلت بشناسید . پلت ها وزن های گوناگونی دارند و در تمرین های پرس پا و در هالتر ها خیلی نقش پر رنگی دارند. شایان ذکر است که این پلت ها خیلی مهم هستند و به هیچ عنوان آن را حذف کرد. از آن جایی که این پلت ها خیلی گران هستند می توانید تنها وزن های مورد نیاز خود را تهیه کنید.

ابزار ورزش کراسفیت

 

  • نیمکت تمرین :

    شما می توانید تمرین های زیادی را با کمک نیمکت تمرین انجام دهید؛ تمرین های شکمی،  پرس سینه نشسته،  حرکت پلاور و غیره با کمک نیمکت تمرین انجام می شوند و خوشبختانه این نیمکت ها در قیمت های متنوعی دیده می شوند و شما می توانید متناسب با بودجه ای که دارید یکی از آن ها را تهیه کنید.

  • مدیسن بال:

    آیا تا به حال نام توپ شنی و یا توپ سنگین را شنیده اید؟ توپ شنی  همان مدیسن بال است که در اندازه های متفاوتی تولید می شود و شما باید برای انجام یک سری تمرین یکی از آن ها را تهیه کنید؛ این توپ ها به خاطر شکل و کارایی که دارند بسیار هیجان انگیز هستند‌. لازم است بدانید که هر چه وزن این توپ ها کم تر باشد شما می توانید تمرین های بیش تری انجام دهید پس بهترین وزن برای مدیسن بال وزن ۷ تا ۱۰ کیلو گرم است.

  • ایر باک:

    یکی از مهم ترین ابزار ورزش کراسفیت که بیش تر برای تمرین های هوازی مناسب است ایر باک است. شما می توانید تمام عضلات ساعد، بازو و پایین تنه ی خود را با کمک ایر باک تقویت کنید. اگر مایل هستید بیش تر درباره فواید تمرین با دوچرخه ایر باک بدانید نیز می توانید مقاله ای که در این باره نوشته ایم را مطالعه کنید.

  • رویینگ:

    اگر قصد تهیه ی رویینگ ندارید بهتر است قید باشگاه خانگی را بزنید. یکی از پر کاربرد ترین وسایل در کراس فیت که به شما کمک می کند خیلی زود تر به نتیجه برسید . پس حتما نام رویینگ را در لیست خرید خود یاد داشت کنید و یک خط پر رنگ زیر آن بکشید.

  • جعبه پرش:

    جعبه پرش یا همان جامپ باکس هم یکی از اصلی ترین ابزار ورزش کراسفیت است که خوشبختانه ارزان هم هست و شما به راحتی می توانید آن را تهیه کنید و کلکسیون وسایل ورزشی خود را کامل کنید. کش باند پاور نیز برای انجام تمرین های بالا تنه و پایین تنه بسیار مناسب است و قیمت مناسبی هم دارد و شما می توانید برای باشگاه خانگی خود از آن تهیه کنید. تا به این جا اگر این لوازم را تهیه کنید می توانید تمرینات خود را شروع کنید اما اگر می توانید بیش تر هزینه کنید می توانید وسایل بیش تری تهیه کنید.

ابزار ورزش کراسفیت

بیشتر بخوانید:   کراس فیت بانوان
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *