کراس فیت

ورزش کراس فیت آقایان و دانستنی های آن

ورزش کراس فیت آقایان

امروز قرار است که درباره ورزش کراس فیت آقایان با یک دیگر صحبت کنیم اما بهتر است از همین ابتدای کار خدمتتان عرض کنیم که کراس فیت تنها مختص به آقایان نیست و خانم ها نیز سالیان سال است که در این ورزش فعالیت می کنند و به بهترین نتیجه های ممکن رسیدند. شاید تنها تفاوت کراس فیت در آقایان و خانم ها مقدار و شدت تمرین ها است‌‌. لازم به ذکر است که ما در این مقاله درباره خود کراس فیت،  مزایای آن و وسایل مورد نیاز آن با یک دیگر صحبت می کنیم پس با ما همراه باشید .

لازم به ذکر است که کراس فیت ورزشی است که بر اساس وزنه برداری است و به شما کمک می کند که عضلات خود را تقویت کنید و چربی های بدن خود را بسوزانید اما اگر نگران این هستید که کراس فیت بدنتان را خیلی حجیم کند ما به شما این مژده را می دهیم که کراس فیت ماهیچه ها را حجیم نمی کند. کراس فیت شامل تمرین های هیت، هوازی و قدرتی است. باید خدمتتان عرض کنیم که مقرون به صرفه بودن این ورزش هم موجب محبوبیت بیش تر آن شده است.

بدن خود را تقویت کنید

شایان ذکر است که کراس فیت موجب درگیر شدن عضلات پایین تنه و بالا تنه می شود و قدرت خیلی زیادی به ماهیچه های پایین تنه می دهد شما می توانید با خیال راحت سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید و به این تربیت از بروز بیماری ها و مشکلات جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید:   چگونه با ورزش دوست باشیم؟

باید اضافه کنیم که شما می توانید مقدار قابل توجهی توانایی جسمانی و هم چنین ذهنی خود را بالا تر ببرید و تمرین های خود را با قدرت بیش تر و آرامش بیش تری انجام دهید.  شاید با خود فکر کنید که کراس فیت چه ربطی به آرامش دارد؟ اما باید اضافه کنیم که یکی دیگر از مزیت های کراس فیت کاهش استرس است. کراس فیت موجب حال بهترتان می شود و شما را از زندگی پر تنش بیرون نجات می دهد .

کراس فیت آقایان

اگر اهل ریسک هستید کراس فیت بهترین گزینه است

برخی افراد ریسک پذیری بالایی کراس فیت را یک عیب می دانند  اما در واقع ریسک پذیری کراس فیت یک پوئن مثبت برای افراد اهل ریسک است. شما می توانید با کمک با کراس فیت در مسابقات بین المللی شرکت کنید و به بالا ترین درجات برسید. شما می توانید گروهی تمرین کنید و برای هم گروهی های خود انگیزه شوید و یا تلاش کنید تا به هم گروهی های خود برسید.

کراس فیت آقایان

یک سری لوازم برای خود تهیه کنید

اگر زمان کافی برای باشگاه رفتن ندارید می توانید یک باشگاه کوچک خانگی برای خود درست کنید. ما در این بخش به تعدادی از لوازم ضروری کراس فیت می پردازیم تا با کمک آن ها زندگی سالم تری داشته باشید ‌

  • هالتر: در بخش های قبل نیز خدمتتان عرض کردیم که کراس فیت بر پایه ی وزنه برداری است پس هالتر نقش مهم و پر رنگی در انجام تمرین های کراس فیت دارد و نمی توان آن را نادیده گرفت.
  • پلت: پلت یا همان وزنه صفحه ای برای تمرین های جداگانه، تمرین های پرس پا و پرس سینه و هالتر لازم هستند و حتما باید باشند اما از آن جایی که قیمت این پلت ها گران است می توانید تعداد کمی تهیه کنید و هر سری وزن های بیش تری به باشگاه خود اضافه کنید.
  • رویینگ: از پر کاربرد ترین تجهیزات کراس فیت رویینگ است و کراس فیت بدون رویینگ بی معنا است و شما نیز بدون آن به نتیجه دلخواه نمی رسید.
  • ایر باک: شما می توانید با کمک این دوچرخه تمرین های هوازی خود را انجام دهید و چربی های بدن خود را نابود کنید.
  • و غیره
بیشتر بخوانید:   مدیسن بال در کراسفیت

کلام آخر

ما می توانیم یک لیست بلند بالایی از وسایل مورد نیاز کراس فیت برای شما تهیه کنیم اما ابتدا باید بررسی کنید که  قصد دارید چه قدر برای  خرید این لوازم هزینه کنید و بعد از آن هم به فکر جایی برای آن ها باشید.  باشگاه خانگی شما باید جای مجزایی باشد که وسایل تان دائم زیر دست و پا نباشید . چنان چه قصد ندارید خیلی هزینه کنید و یا این که فضای کافی در اختیار ندارید می توانید در اولین فرصت در باشگاه ثبت نام کنید.

کراس فیت آقایان

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.