رژیم غذایی

ضرر های رژیم لاغری+ضرر های آن

ضرر های رژیم لاغری + ضرر های آن

ضرر های رژیم لاغری+ضرر های آن، سایت کراسفیت 24 در این مقاله قصد دارد که ضرر های رژیم لاغری را نام برده و هر کدام را جداگانه برای شما علاقمندان به کاهش وزن توضیح دهد تا به بینشی درست در این باره برسید.

پذیرش تغییر برای بسیاری و حداقل برای اکثر مردم، دشوار است. تغییرات قابل توجه در وزن نه تنها برای شما، بلکه برای همه افراد دیگر در زندگی شما وجود دارند تعجب آور است. پس از اضافه وزن های زیاد تغییرات ذهنی و عاطفی به وجود خواهد آمد که  شما یا دیگران را به این فکر وا می دارد که چگونه وزن خود را تنظیم کنند و دوباره به وزن ایده آل خود برسند.

ضرر های رژیم لاغری + ضرر های آن

ضرر های رژیم لاغری

اما باید بدانید که ضرر های رژیم لاغری+ضرر های آن به ویژه رژیم های سخت ضرر های زیادی دارند و ممکن است نه تنها به سلامت شما کمک کنند بلکه آسیب های شدیدی نیز به سلامتتان بزنند. در ادامه چندین ضرر از ضرر های رژیم لاغری را برای شما نام برده و توضیح خواهیم داد.

  • هورمون های شما ممکن است تغییر کند

خانم ها، ممکن است بعد از رژیم لاغری متوجه شوید که چرخه قاعدگی شما برای مدتی نا منظم می شود. بد نیست بدانید که با کاهش وزن، سطح استروژن کاهش می یابد. دوره‌ ها پریودی در چنین حالتی می‌ توانند طولانی تر یا کوتاه‌ تر، سنگین تر یا سبک تر شوند.

 

  • انتظار نداشته باشید که همه مشکلات شما ناپدید شوند

اگر امیدوارید که همه چیزهای منفی زندگی تان به طور جادویی پس از کاهش وزن از بین بروند، به شدت نا امید خواهید شد. اگر در حین اضافه وزن به افسردگی و اضطراب مبتلا هستید، به احتمال زیاد پس از کاهش وزن نیز این احساسات باقی خواهند ماند. حتی ممکن است پس از از بین رفتن سرخوشی اولیه، برای افسردگی نیاز به کمک داشته باشید.

بیشتر بخوانید:   رژیم قلیایی برای کاهش وزن

ضرر های رژیم لاغری + ضرر های آن

  • از ضررهای رژیم لاغری، دچار اضطراب و استرس خواهید شد

ممکن است کمی ترس و اضطراب در مورد بازیابی وزن از دست رفته وجود داشته باشد. برخی افراد ممکن است نسبت به حفظ وزن دقیق دچار وسواس شوند. اگر قبل از کاهش وزن، انسانی احساساتی بودید، توجه داشته باشید که به احتمال خیلی زیاد تغییرات هورمونی بر خلق و خوی شما تأثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت.

 

  • دیگر ضرر رژیم لاغری، روابط شما تغییر خواهند کرد

افراد در زندگی شما ممکن است در حین و بعد از کاهش وزن با شما رفتار متفاوتی داشته باشند. این شامل همسران، دوستان، همکاران و خانواده می شود.

ممکن است از همه آن ها حمایت نشوید و این عدم حمایت می تواند ناشی از حسادت یا ترس آن ها از تغییر شما باشد. ممکن است زمانی که برای بهبود سلامت و زندگی خود به طور کلی تلاش می کنید، «دوستی» را که از شما خوشش نمی آید و در نتیجه از شما حمایت نمی کند را بشناسید.

اگر دوستان جدیدی پیدا کنید که از فعالیت‌ های مشابه فعالیت شما لذت می ‌برند و شما را تشویق می‌ کنند به تلاش برای یک سبک زندگی سالم‌ تر ادامه دهید، به هر حال ممکن است برخی از این تغییرات در افراد اطرافتان آن قدر هم بد نباشد و حتی برای شما مثبت هم باشد.

  • احساس سرما و لرز خواهید داشت

به نظر می رسد این یک نتیجه طبیعی کاهش وزن است. دیگر آن لایه چربی اضافی برای گرم نگه داشتن خود ندارید. اگر مشکلات دیگری مانند خشکی بیش از حد پوست، سر درد و ناخن های شکننده دارید، بهتر است با مشاوران سایت ما در مورد رژیم غذایی خود صحبت کنید. در غیر این صورت، یک ژاکت بخرید که این احساس سرما یک اتفاق طبیعی است.

  • دچار افتادگی پوست خواهید شد

این یکی دیگر از پیامد های طبیعی کاهش وزن است و می تواند تصویر منفی قدیمی بدن را تقویت کند. شما مجبور نیستید آن را بپذیرید، اما انتظارش را داشته باشید و برای انجام تمرینات مقاومتی برنامه ریزی کنید.

بیشتر بخوانید:   تغذیه بعد از تمرین را جدی بگیرید!

ضرر های رژیم لاغری + ضرر های آن

نتیجه گیری نهایی درباره ی ضرر های رژیم لاغری

سایت ما در این مقاله به ضرر های رژیم پرداخت. به طور کلی، همان طور که مزایا و معایب کاهش وزن را می سنجید، باید بدانید که قطعا مزایای کاهش وزن بساز بیشتر از ضرر های رژیم لاغری است. کاهش وزن خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها را کاهش می دهد. برای این که از ضرر های رژیم لاغری دور بمانید حتما برای رژیم خود با یک متخصص مشورت نمایید.

در پایان از این که با مقاله ضرر های رژیم  سایت ما را همراهی نمودید از صمیم قلب متشکریم. امیدواریم چنان چه قصد گرفتن رژیم و کاهش وزن دارید با کمترین آسیبی در این راه موفق شوید.

به عنوان کلام آخر باید توجه داشت که به منظور لاغری بدور از نیاز به رژیم های سخت و پر خطر، می توان به راحتی با ورزش های روزانه و مرتب به وزن ایده آل خود رسید. از این رو برای افراد دارای معذوریت، کراسفیت 24، وسایل و دستگاه هایی را برای ورزش سالم و مفید در خانه تهیه نموده که، تندرستی را برای تمامی عزیزان به ارمغان بیاورد. نمونه ای از این وسایل قبیل: تردمیل مکانیکی، ایربایک و دستگاه روئینگ می باشند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *