دسته‌بندی نشده

بهترین ورزش باشگاهی برای لاغری شکم و پهلو

بهترین ورزش باشگاهی برای لاغری شکم و پهلو

بهترین ورزش باشگاهی برای لاغری شکم و پهلو

اگر از چربی های شکم و پهلوی خود رنج می برید و به دنبال بهترین ورزش باشگاهی برای لاغری شکم و پهلو هستید این مقاله را از دست ندهید و با کراسفیت 24 همراه باشید. لازم به ذکر است که همه ی ورزش ها موجب لاغری می شوند اما برخی از آن ها زودتر و برخی دیگر دیر تر جواب می دهد ‌ما در این مقاله تعدادی از بهترین ورزش باشگاهی برای لاغری شکم و پهلو را برای شما نام می بریم.

کراس فیت

لازم به ذکر است که کراس فیت متشکل از ورزش هایی مثل وزنه برداری، ژیمناستیک و دو میدانی است و می توان آن را حتی بدون دستگاه نیز انجام داد. باید خدمتتان عرض کنیم که پایه و اساس تمرینات کراس فیت کار های روزانه ی فرد است؛ نکته ی خیلی مهم دیگری که در رابطه با این رشته ی ورزشی وجود دارد این است که این رشته برخلاف دیگر رشته ها کم هزینه تر است و شما حتی در خانه نیز می توانید تمرینات آن را انجام دهید.  حال سوال این جا است چگونه با کراس فیت لاغر شویم؟

بهترین ورزش باشگاهی برای لاغری شکم و پهلو

با کراس فیت شکم و پهلو خود را لاغر کنید

ما گمان می کنیم که وسایل زیادی در اختیار ندارید و قرار است که با حداقل امکانات ورزش کنید. ما در این بخش تعدادی از این تمرینات را برای شما شرح می دهیم.

قبل از انجام تمرینات کراس فیت باید به خوبی بدن خود را گرم کنید تا تمرینات خیلی بهتر جواب دهند؛ اولین حرکت برای کراس فیت برپی است.   برای حرکت برپی باید مثل چمباتمه زدن بنشینید و سپس در حالت شنا بمانید و شما بروید ، مجددا بایستید و بار دیگر بپرید.  این حرکت را حداقل ۳ تا ۵ بار تکرار کنید و هر بار نیز ۵ تا ۱۰ بار این حرکات را تکرار کنید. حرکت بعدی عدد هفت است؛ قطعا بار ها این حرکت را دیده اید برای این حرکت باید دراز بکشید و هر بار دست و پایتان را بالا بیاورید تا شبیه عدد ۷ شود. تشک خود را بیاورید،  دراز بکشید و بدون این که آرنج و زانوی خود را خم کنید کف دستتان را پایین بیاورید تا به نوک پا برسد.  قطعا در این حرکت انقباضاتی را در شکم خود احساس می کنید. بهتر است این حرکات را ۲ تا ۵ ست انجام دهید و هر بار نیز این حرکات را ۱۰ تا ۲۰بار انجام دهید ‌سومین حرکت ، حرکت کتل بل سوئینگ است. این حرکت نیز تمام ماهیچه های بدن را درگیر می کند و موجب فرم دهی به آن ها می شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین زیر انداز های ورزشی چه ویژگی هایی باید داشته باشند

بدن سازی

یکی از بهترین ورزش باشگاهی برای لاغری شکم و پهلو بدنسازی است. این رشته نه تنها در زمان انجام تمرینات بلکه بعد از اتمام تمرینات هم به چربی سوزی ادامه می دهد. طبق تحقیقاتی که ما در این باره داشته ایم ورزش بدنسازی تا ۴۸ ساعت بعد از انجام تمرینات ادامه پیدا می کند و تاثیر بسیار زیادی در چربی سوزی دارد. لازم به ذکر است که بدنسازی در هر ساعت موجب سوخت ۴۵۴ کالری می شود.

ورزش پیلاتس

قطعاً می دانید که پیلاتس یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین ورزش ها برای لاغری است. این رشته ورزشی حاصل ترکیب اتاق و قدرت است که بعد از گذر زمان موجب کالری سوختن در بدن می شود. اگر مایل هستید که چربی های شکم و پهلو خود را آب کنید و عضلات بدن خود را تقویت کنید از این رشته ورزشی غافل نشوید. خدمتتون عرض کنیم که پیلاتس نیز مانند کراس فیت باعث حجیم شدن عضلات نمی شود و فقط باعث چربی سوزی در عضلات می شود.

ایروبیک

به جرات می توان گفت که یکی از بهترین ورزش های باشگاهی برای لاغری شکم و پهلو ایروبیک است. ختم از تاثیر ورزشهای هوازی برای چربی سوزی خبر دارید و می دانید که  تا به امروز افراد زیادی با استفاده از ایروبیک از شر چرب های اضافه ی خود راحت شده اند. شما می توانید با توجه به وزن خود تمرینات ایروبیک را انجام دهید . البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم تمرینات سبک تر به مراتب چربی های کم تر و تمرینات سنگین تر چربی های بیش تری می سوزانند. اگر قصد دارید خیلی فوری و تناسب اندام برسید حتماً این روبیک را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید:   برای فرم دهی به بدن چه ورزشی مناسب است؟

یوگا

یوگا جز آن دسته ورزش هایی است که علاوه بر لاغری موجب آرامش ذهن و همچنین بالا بردن روحیه شما می شود. اگر در کنار چربی های پهلو و شکم از استرس نیز رنج می برید بهتر است  در کلاس های یوگا به طور مرتب شرکت کنید زیرا این ورزش در کنار کالری سوزاندن به کم کردن استرس نیز کمک می کند.

بهترین ورزش باشگاهی برای لاغری شکم و پهلو

نکاتی مهم در رابطه با سوزاندن چربی های شکم و پهلو

اگر قصد داریم چربی های شکم و پهلوی خود را از بین ببرید باید سبک زندگی خود را عوض کنید و یک رژیم سالم برای خود در نظر بگیرید. ما در این بخش تعدادی از نکات مهم به شما گوشزد می کنیم تا با رعایت آن ها به نتیجه بهتر برسید.

  • دور حذف کردن وعده های غذایی را خط بکشید.
  • به سراغ غذاهای پروتئینی بروید.
  • مصرف شکر و شیرینی را به حداقل ممکن برسانید.
  • مصرف الکل را کم کنید.
  • آب زیاد بنوشید.

علاوه بر نکات بالا سعی کنید که تمام تمرکز خود را روی آب کردن چربی های شکم و پهلو نگذارید و تمرینات مربوط به فول بادی را انجام دهید. علاوه بر این ها سعی کنید که یک برنامه منظم پیاده روی داشته باشید؛ حواست نباشد که این برنامه شما را خیلی زودتر به اهدافتان نزدیک تر می کند.

چه زمانی برای لاغری مناسب است

قطعا نمی توان ورزش را به ساعت های خاصی در روز محدود کرد و گفت که انجام تمرینات ورزشی تنها در این ساعات از روز جواب می دهند‌ اما بهتر است که بعد از ظهر و عصر ورزش کنید و ورزش را برای صبح و یا شب نگذارید. زیرا ممکن است در این ساعات آسیب به ستون فقرات وارد شود اما در عصر این آسیب ها به حداقل می رسد.

بیشتر بخوانید:   ورزش در باشگاه
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *