دسته‌بندی نشده

آیا ورزش کراس فیت برای چاقی خوب است؟

آیا ورزش کراس فیت برای چاقی خوب است؟

حتماً با ورزش کراس فیت آشنایی دارید و می دانید که یک ورزش بسیار عالی و منسجم از رشته ها و ورزش های دیگر است که می تواند برای بدن بسیار مفید باشد بنابراین می دانید که این ورزش از جمله حرکت های مختلفی بهره گرفته است و همین موضوع سبب افزایش علاقه مندان به این ورزش شده. اما سوالی که در این میان ذهن افراد مختلف را به خود مشغول می کند در رابطه با این است که آیا ورزش کراس فیت برای چاقی خوب است یعنی می تواند باعث چاق شدن افراد لاغر شود؟ در پاسخ به چنین سوالی باید این موضوع را به طور کامل بررسی کنیم تا بتوانیم پاسخ دقیق و درست خدمتتان ارائه دهیم از این رو دعوت می کنیم که برای اطلاعات بیش تر در این زمینه تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

چاقی به وسیله ورزش کراس فیت

امروزه برخی افراد از کمبود و کاهش وزن رنج می برند به همین خاطر مدام به دنبال راه هایی هستند که باعث افزایش وزن آن ها می شود. از این رو ممکن است در این راه به دنبال مصرف مکمل های مختلف یا توصیه های افراد با تجربه یا روی آوردن به طب سنتی و غیره باشند اما نباید از این شاخه به آن شاخه پرید بلکه باید بهترین راه را برای چاقی و افزایش وزن انتخاب کرد کراس فیت می تواند برای افراد  لاغر و کمک به افزایش وزن آن ها مفید باشد. اما توجه داشته باشید که باید به طور اصولی این ورزش را برای چاقی انجام داد تا نتیجه مثبت را گرفت در غیر این صورت متوجه هیچ گونه تغییری نخواهد شد و حتی ممکن است نتیجه عکس هم بدهد یعنی سبب لاغری بیشتر اندام شود. البته که در ادامه بیشتر در رابطه با این موضوع صحبت خواهیم نمود.

بیشتر بخوانید:   چگونه چربی‌سوزی و کنترل وزن بیشتری داشته باشیم؟

کراس فیت چگونه باعث چاقی می شود؟

همان طور که می‌ دانید برخی افراد تمایل دارند که راه کراسفیت را انتخاب نموده تا از این طریق به وزن ایده آل خود دست یابند. از این رو چه چیزی بهتر است چاق شدن آن هم به یک روش اصولی که یک ورزش است می باشد. توجه داشته باشید که چرا سوئیت از تمرینات مختلف و بسیار زیادی تشکیل شده که در زیر به آنها اشاره نموده ایم:

  • یکی از تمرین هایی که در ورزش کراس فیت حتما انجام می شود دو میدانی می باشد.
  • از جمله فعالیت هایی که در کراس فیت انجام می دهند می توان به شنا رفتن اشاره کرد.
  • تمرینات دیگری که برای کراس فیت مورد انجام قرار می گیرند بارفیکس و دویدن می باشد.
  • البته که از تمرینات trx در کراس فیت نمی توان غافل شد.

چگونه می توان با تمرینات کراس فیت چاق شد؟

چگونه می توان با تمرینات کراس فیت چاق شد؟

راه های زیادی برای چاقی و افزایش وزن وجود دارد اما زمانی که شما چاق شدن به وسیله تمرینات کراس فیت را انتخاب می ‌کنید باید بگوییم چه زمانی از این ورزش نتیجه خواهید گرفت که بتوانید مطابق با برنامه ریزی های مربی پیش روید. هرگاه شما تمرینات کراس فیت را انجام می دهید بدن شما تحت تاثیر این فعالیت ها قرار گرفته بنابراین نیازمند کالری و انرژی است از این رو شما می توانید با انتخاب بهتر مواد غذایی و مکمل های مختلف قبل و بعد از انجام ورزش کراس فیت باعث چاقی و افزایش وزن شوید. برای مثال اگر شما بتوانید قبل از ورزش بدن خود را آماده کنید و مواد غذایی با ارزش غذایی بالایی به بدن برسانید پس از آن بدن می تواند بهتر جذب نموده و در افزایش و ذخیره آن ها در بدن موفق عمل کند.

بیشتر بخوانید:   برای فرم دهی به بدن چه ورزشی مناسب است؟

ورزش های کراس فیت را چگونه انجام دهیم که چاق کند؟

بهترین انتخاب برای انجام ورزش های کراس فیت این است که شما این تمرینات را با حوصله و با تمرکز انجام دهید زیرا افزایش سرعت در انجام ورزش کراس فیت باعث سوختن و از بین رفتن تحلیل ماهیچه ها خواهد شد در واقع با سرعتی کار کردن نه تنها نتیجه نخواهید گرفت بلکه بدن شما پس از مدت کوتاه خالی می کند یعنی شما دچار ضعف عضلانی خواهد شد بنابراین باید قبل از ورزش تغذیه مناسب استفاده نموده و ورزش خود را با حوصله و صبوری انجام دهید پس از اتمام ورزش های کراس فیت بهترین منبع و مواد غذایی را به بدن خود برسانید تا با افزایش پروتئین و چربی بتوانند وزن گیری بسیار درستی در مناطق مختلف بدن به سرانجام برساند. بنابراین می‌ توان گفت کراس فیت می ‌تواند در این زمینه موفق عمل کند و نیاز بدن شما را تامین نماید.

چه زمانی کراس فیت را انجام دهیم که باعث چاقی شود؟

انجام ورزش ها و تمرینات کراس فیت هر زمانی صورت گیرد اشکالی ندارد اما اگر شما با هدف چاق شدن می خواهید ورزش کنید باید طبق نظر مربیان و کارشناسان تغذیه عمل نمایید. طبق تحقیقاتی که انجام گرفته بهترین زمان ورزش کراس فیت صبح ها می باشد اما اگر هدف شما از انجام ورزش کراس فیت چاقی باشد بهترین زمان برای آن به هنگام عصر است. در واقع بین ساعات ۴ تا ۶ بعد از ظهر بدن شما علاوه بر اینکه وعده غذایی ظهر را دریافت نموده و در حال هضم و تجزیه و جذب آن است شما با انجام ورزش کراس فیت می توانید آن را ترقیب کنید که این کار را انجام دهد علاوه بر آن بدن نیازمند کالری و غذای بیش تری می شود و شما با مصرف مواد غذایی بعد از کراس فیت می توانید شاهد افزایش وزن و چاقی باشید.

بیشتر بخوانید:   ورزش در باشگاه

نتیجه گیری

اگر از شما بپرسند که ورزش کراس فیت برای چاقی خوب است اکنون با مطالعه این مطلب به طور کامل در خواهید یافت که بله واقعاً ورزش کراس فیت می ‌تواند برای بدن مفید باشد و تاثیر گذار عمل کند البته که این تاثیرگذاری می ‌تواند باعث افزایش وزن و چاقی افراد لاغر هم شود. هر چند که باید اصول و قواعد مختلف و بسیار زیادی را در انجام ورزش کراس فیت مورد توجه قرار دهیم تا بتوانیم نتیجه ای که انتظار دارید بگیرید. مطمئن باشید که اگر طبق توصیه مربیان و در زمان مشخص کراس فیت را انجام دهید و تغذیه قبل و بعد از فعالیت های کلاسیک را به طور دقیق انتخاب کنید قطعاً در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین نتیجه را دریافت خواهید کرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *