دسته‌بندی نشده

تاثیر کراس فیت در منزل

تاثیر کراس فیت در منزل

همان گونه که متوجه شدید امروز قرار است که درباره تاثیر کراس فیت در منزل با یک دیگر صحبت کنیم.  بهتر است قبل از این که به سراغ اثرات کراس فیت برویم درباره این رشته صحبت کنیم. لازم به ذکر است که کراس فیت یک رشته ای است که تمام ابعاد را با هم دارد. شما بعد از این که این ورزش را به طور منظم انجام بدهید بدن انعطاف پذیر تری خواهید داشت و هم چنین توانایی و قدرت تحمل خیلی زیادی نسبت به قبل کسب می کنید. از دیگر تاثیرات این ورزش می توان به هماهنگی و تعادل بدن اشاره کرد. زیرا این ورزش از ترکیب ژیمناستیک،  وزنه برداری ، تمرینات اینتروال، تمرین های هوازی و سرعتی تشکیل شده است. ما در مقاله ای تحت عنوان کراس فیت  ده تمرین به شما داده ایم تا با کم ترین تجهیزات و کم ترین زمان به فرم دلخواه خود برسید.

تاثیر کراس فیت در منزل

بدن خود را تقویت کنید

تاثیرات کراس فیت در منزل خیلی زیاد است ما امروز تنها به چند تا از آن ها اشاره می کنیم.  قطعا شما هم دوست ندارید که یک بدن ضعیف داشته باشید که با انجام هر کار کوچکی دائم احساس خستگی کنید. خیلی از افراد به ما مراجعه می کنند و از این شکایت می کنند که حتی نمی توانند چند لحظه دستان خود را بالا نگه دارند و یا این که آب یک میوه را بگیرند دست آن ها فورا خسته می شود و یا این که با کمی پیاده روی فورا عضلات پای آن ها می گیرد.  انجام مرتب کراس فیت باعث تقویت بدن شما می شود. اگر نگران این هستید که عضلات بدنتان حجیم شود باید خدمتتان عرض کنیم که کراس فیت عضلات را حجیم نمی کند تنها باعث می شود که عضلات شما به درستی شکل بگیرند و شما بدون احساس خستگی و پر قدرت تر از قبل به کار های روزانه ی خود رسیدگی کنید.

بیشتر بخوانید:   آیا ورزش‌باعث سلامتی می شود؟

به بدن خود فرم می دهید

تاثیر کراس فیت در منزل

اگر می خواهید در خانه کراس فیت انجام بدهید حتما باید یک بارفیکس تهیه کنید و به کمک آن تمرین های خود را انجام بدهید.  لازم به ذکر است که عمده ی تمرین های کراس فیت در منزل شامل موارد زیر است.

  • بارفیکس
  • Burpees
  • حرکت شنا
  • دراز و نشست
  • پرش درجا
  • لانگ
  • شکم کوهنوردی

دقت کنید که تاثیر کراس فیت در منزل با این حرکات این است که بدن تراشیده و عضلانی داشته باشید. زمانی که شما هر روز تعداد مشخصی پرش درجا بروید و شنای روی زمین داشته باشید، بارفیکس و Burpees را انجام بدهید قطعا به آمادگی جسمانی فوق العاده ای می رسید. در تمرینات شکم کوهنوردی ، دراز نشست،  حرکات لانگ و هم چنین پرش درجا نیز به خوش فرم تر شدن بالا تنه و قوی تر کردن پا های خود کمک می کنید. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه ی زیادی به سیکس پک دارید پر قدرت ۸ بار از Burpees  و شنای روی زمین داشته باشید  و ۱۶ بار هم بارفیکس و به همین مقدار دراز نشست انجام بدهید.

انعطاف بدن خود را بیش تر کنید

تاثیر کراس فیت در منزل

شاید شما هم مدتی است به خاطر بیماری کرونا باشگاه را کنار گذاشته اید و فقط استراحت کرده اید و یا این که قرار است برای اولین بار کراس فیت را انجام بدهید. اگر بعد از یک مدت طولانی شروع به ورزش کرده اید و تمرینات کمی دشوار به نظر رسیدن اصلا ناراحت نباشید. شما بعد از تکرار و تمرین به انعطاف مورد نظر می رسید و فشار تمرین ها دیگر اذیتتان نمی کند.  اگر می خواهید بدن منعطفی داشت باشید تمرینات کششی و تعادلی را در اولویت تمرین های خود قرار دهید. اما نکته ی خیلی مهمی که باید در این مورد به شما گوشزد کنیم این است که قبل از انجام تمرینات خود به خوبی نرمش کنید و بدن خود را گرم نگه دارید تا خدای نکرده بدنتان آسیبی نبیند.

بیشتر بخوانید:   کراس فیت برای چه کسانی مناسب است

روحیه شما بالا می رود

آیا تا به حال می دانستید که ورزش می تواند روحیه ی شما را عوض کند؟ اولین و بهترین تاثیر کراس فیت در منزل این است که شما دیگر آدم بی حوصله ی قبل نیستید. چنان چه هر روز احساس کسلی می کنید و آن طور که باید شاد نیستید در اولین فرصت ورزش خود را شروع کنید. ورزش تمام انرژی های منفی را از شما دور می کند و شما می توانید با انگیزه ی خیلی بیش تری به انجام فعالیت های روزانه ی خود بپردازید. یکی دیگر از مشکلات افراد در زندگی های امروزی این است که شب ها خواب راحتی ندارند و یا این که بی خوابی آن ها را به مرز دیوانگی می کشاند. زمانی که شما به طور مرتب تمرینات خود را انجام بدهید مقداری خسته می شوید و مطمئن باشید که بعد از آن خواب خیلی راحت تر و آرام تری خواهید داشت.

در هزینه های خود صرفه جویی می کنید

تاثیر کراس فیت در منزل

شایان ذکر است که این روز ها قیمت خیلی از وسایل و تفریح ها بالا رفته است و خیلی از افراد نمی توانند به باشگاه بروند. یکی دیگر از تاثیرات کراس فیت در منزل این است که شما در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.  شما می توانید با اپلیکیشن هایی که برای این کار طراحی شده اند و یا این که از مقاله های کراس فیت در منزل ورزش خود را شروع کنید.  همکاران ما برای این که شما تمام تمرین ها را به درستی انجام بدهید عکس های این تمرینات را برای شما قرار می دهند تا با خیال راحت و به درستی ورزش خود را انجام بدهید. اگر شما نیز می خواهید تاثیر کراس فیت در منزل را لمس کنید تنبلی را کنار بگذارید و همین حالا ورزش خود را شروع کنید و بعد از مدتی نتیجه ی این کار را با ما درمیان بگذارید. شما حتی می توانید به صورت غیر حضوری از مربی های ورزشی تمرینات لازم بگیرید و ورزش خود را به صورت جدی شروع کنید.  تنها خواهشی که ما از شما داریم این است که کار را نصفه و نیمه رها نکنید.

بیشتر بخوانید:   بیماری هایی که چاقی را برای ما ایجاد می کنند
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.