استپ فوم

تومان 70,000
خرید استپ فوم تخته استپ فوم در ابتدا توسط آمریکایی‌ها و برگرفته از طرح پله تولید شد. از این وسیله

ایربایک Xebex fitness

ایربایک Xebex fitness دوچرخه سواری یکی از ورزش های قدیمی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. دوچرخه ها انواع و

بوسوبال

تومان 850,000
تقویت عضلات تنه و توانایی حفظ تعادل

تخته تعادل

تومان 400,000
تخته تعادل یا تخته بالانس وسیله ای ورزشی است که برای تمرینات ورزشی ، تعادلی ، توسعه ی مهارت های ذهنی و درمانی (فیزیوتراپی) به کار میرود.

ترامپولین

تومان 1,250,000
آقایان و بانوانی که به فیتنس و بدنسازی علاقه‌مند هستند ولی بدلیل مشغله زیاد فرصتی جهت رفتن به باشگاه ندارند براحتی می‌توانند با استفاده از ترامپولین در منزل در کوتاهترین زمان به تناسب‌اندام ایده آل خود برسند.

تردمیل مکانیکی

تومان 45,000,000
تردمیل یک دستگاه ورزشی است که بر روی تسمه آن اقدام به دویدن یا پیاده روی می کنیم ، تردمیل در دو نوع بدون موتور و با موتور دیده می شود ، در نوع بدون موتور خود ما نیرو لازم برای چرخش تسمه را ایجاد می کنیم ، این تردمیل ها سبک تر بوده و همچنین جای زیادی را اشغال نمی کنند.

تی آر ایکس پرو سیستم

تومان 650,000
بندهای تمرینی معلق جهت تقویت عضلات تمام بدن.

تی آر ایکس فورس

تومان 700,000
بندهای تمرینی تی آر ایکس فورس معلق جهت تقویت عضلات تمام بدن.

جیم بال

تومان 150,000

چرخ شکم

تومان 280,000
تأثیر رولر شکم رولر شکم از یک غلطک کوچک و یک میله نگهدارنده تشکیل شده است. تنوع حرکت در چرخ

چرخ یوگا

تومان 300,000
خرید چرخ یوگا چرخ یوگا یا حلقه پیلاتس یا یوگا ویل از جمله محصولات مورد استفاده در ورزش پیلاتس و

چوب ایروبیک

تومان 0تومان 35,000
ایروبیک ورزشی پرطرفدار است که در آن شدت فعالیت­ها بالا و زمان تمرینات کم است. چوب ایروبیک یکی از وسایل

همیشه و همه جا و برای همه افراد ورزش کردن الزامی است. فرقی نمی کند که چه بدنی دارید یا چه سبک زندگی ای دارید ورزش در خانه و یا کلا ورزش کردن از اصول مهم زندگی افراد موفق است. نیازی به ذکر نیست که انسان با ورزش کردن روحیه بهتری دارد و پر نشاط تر می شود. بدن ورزیده و آماده تری خواهد داشت و نسبت به افرادی که ورزش نمی کنند کمتر دچار بیماری های قند، فشار خون، چاقی و … می شوند.

ورزش در خانه

زمانی که از ورزش در خانه و یا آمادگی جسمانی نام می بریم باید یادتان باشد همان طور که هر کاری یک سری اصول، شیوه و فن دارد ورزش نیز از قوانین و اصل هایی برخورداری است که اگر آن ها را رعایت نکنیم به هیچ هدفی نخواهیم رسید که در ادامه برای تان بیان می کنیم: ورزش و یا آمادگی جسمانی به دو منظور انجام می شود:

الف) مرتبط با سلامتی

ب) مرتبط با اجرا یا مهارت

اجزای آمادگی جسمانی مرتبط با سلامتی عبارت است از:

  1. قدرت عضلانی (بیشترین نیرویی که فرد می تواند وارد کند)
  2. استقامت عضلانی (توانایی باقی ماندن در حرکتی به خصوص)
  3. استقامت قلبی عروقی (توانایی قلب برای پمپاژ خون تحت فشار)
  4. انعطاف پذیری (کشش و منعطف بودن مفصل ها در دامنه حرکتی)
  5. ترکیب بدنی (نسبت توده خالص بدن به چربی)

اجزای امادگی جسمانی مرتبط با مهارت های ورزشی عبارت است از:

  1. چابکی
  2. سرعت
  3. توان
  4. تعادل
  5. هماهنگی
  6. زمان واکنش

شما برای آزمون هر کدام از این توانایی ها باید عضلات مربوط به حرکت مورد نظر را تقویت کنید. حال با توجه به اینکه شما می خواهید چربی سوزی کنید یا می خواهید قدرت خود را زیاد کنید یا مثلا می خواهید تبدیل به فردی چابک، سریع و فرز شوید نوع تمرینات تان متفاوت خواهد بود و همچنین عضلاتی که باید روی آن ها تمرین کنید. پس در ابتدا باید هدف خود را تعیین کنید.

اصول آمادگی جسمانی

اکنون اگر قصد دارید ورزش در خانه را مطابق با اهداف خود انجام دهید. باید به چند اصل دقت داشته باشید:

  1. تواتر ورزش (یعنی پیاپی و به صورت مرتب ورزش کنید)
  2. شدت ورزش
  3. مدت ورزش
  4. نوع ورزش
ورزش در خانه

مزایای ورزش در خانه

حال اگر هدف خود را انتخاب کرده اید و برنامه وزشی خود را تهیه نموده اید (پیشنهاد می شود حتما با یک مربی برنامه خود را مطرح کنید یا از او برنامه بگیرید) شاید برای باشگاه رفتن دو دل باشید. ما در اینجا به مزایای ورزش در خانه اشاره می کنیم:

-هر ساعتی که بخواهید می توانید ورزش تان را انجام دهید.

-پولی لازم نیست برای ثبت نام در باشگاه بپردازید

-برای افرادی که از ورزش کردن جلوی دیگران خجالت می کشند مناسب است.

-وقتی برای رفت و آمد صرف نمی شود.

-شاید عجیب باشد ولی می توانید موزیک مورد علاقه خود را گوش کنید.

-بانوان می توانند از حرکات خود فیلم بگیرند تا بعدا عیب های خود را جویا شوند.

ابزار لازم

برای ورزش در خانه بهتر است تعدادی ابزار تعیین کنید. گرچه تنوع ورزش های بدون ابزار و تنها با وزن خود فرد بسیار زیاد است. اما بخاطر رعایت اصل اضافه بار که می گوید یک فرد ورزشکار باید هر ماه بر سختی حرکات خود بیفزاید و به آن ها تنوع دهد هم که شده بهتر است مقداری وسیله داشته باشید؛ مانند: طناب ورزشی، کش پیلاتس یا کش های بدنسازی، توپ (توپ معمولی یا توپ سنگین وزن یا جیم بال)، یک جفت دمبل، حلقه ورزشی و .. .این حرکات ورزش در خانه را می تواند به یک زمان هیجان انگیز در روز تبدیل کند.

اصول تمرین در آمادگی جسمانی

البته فراموش نکنید طبق اصل پیشرفت تدریجی اگر به طور مثال در ماه اول با یک مجموعه ای از تمرینات توانستید 2 کیلو لاغر کنید و در ماه بعدی تنها 5/1 کیلو توانستید وزن کم کنید این نشان از عدم انجام صحیح تمرینات نیست بلکه بخاطر اصل پیشرفت تدریجی است. پس کم نیاورید و بدانید که در مسیر صحیحی قرار دارید. ورزش در خانه به این علت که دوست و همراهی ندارید یک چلنج بزرگ برای اثبات اراده و تلاش شماست. در این ورزش ها سعی کنید جلوی آینه باشید. چرا که هم دیرتر کم می آورید و هم اینکه می توانید تفاوت حرکات صحیح را از خطا یاد بگیرید. بدانید که آمادگی جسمانی را نمی توان ذخیره کرد پس هیچ گاه ورزش در خانه را رها نکنید چرا که ظرف مدت کوتاهی به وضعیت سابق بازخواهید گشت.

از دیگر محصولات کراسفیت24 میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

خرید تی آر ایکس فورس _ خرید تی آر ایکس پرو سیستم  _ خرید چوب ایروبیک _ خرید دمبل ایروبیک  _ خرید فوردی پرو _ تجهیز باشگاه بدنسازی  _ خرید استپ فوم  _ خرید تایر فلیپ _ خرید ترامپولین _ خرید تردمیل مکانیکی _ خرید جامپ باکس نرم _ خرید دمبل _ خرید دوچرخه ایربایک