کراس فیت

وسایل مورد نیاز کراس فیت را بشناسیم.

وسایل مورد نیاز کراس فیت

وسایل مورد نیاز کراس فیت کدام است

قطعا همه ی شما درباره کراس فیت و معجزه های بعد از آن مطلع هستید ما امروز آمده ایم به  شما بگوئیم که وسایل مورد نیاز کراس فیت کدام است.

  • جامپ باکس : یکی از اصلی ترین وسایل کراس فیت جامپ باکس است. قطعا بار ها در باشگاه و یا کلیپ های ورزشی جامپ باکس را دیده اید. شما می توانید با کمک این باکس های مکعبی شکل تمرین هایی که به پرش نیاز دارند را انجام بدهید و بعد از مدتی شاهد قدرتمند تر شدن عضلات خود باشید.

وسایل مورد نیاز کراس فیت

  • هالتر کراس فیت: تمرینات لیفت موجب فوق العاده شدن تمرینات کراس فیت شده اند و به هیج عنوان نمی توان تمریناتی که با هالتر انجام می شوند را کراس فیت جدا کرد پس یکی دیگر از لوازم مورد نیاز کراس فیت هالتر است.
  • پلت: پلت ها وزنه های دایره ای شکل هستند که وزن های متفاوتی دارند و در اکثر تمرین های کراس فیت جای دارند. به جرات می توان گفت که شما بدون پلت بیش تر تمرینات کراس فیت را از دست می دهید.
  • مدیسن بال : آیا می دانستید که اغلب حرکات کراس فیت همان کار های روزمره ی زندگی است و شما با انجام آن ها می توانید خیلی بهتر و پر قورت تر عمل کنید؟ مدیسن بال همان توپ پر چالش ورزشکار ها است. این توپ کمی سنگین تر از توپ های معمولی است و این سنگینی نیز به خاطر شن های درون آن است. به همین دلیل به این توپ، توپ شنی و یا حتی سنگین هم گفته می شود.
بیشتر بخوانید:   تغییراتی که با شروع تمرینات کراس فیت شاهد آن ها خواهید بود

وسایل مورد نیاز کراس فیت

  • دار حلقه: لازم به ذکر است که این کراس فیت از تلفیق چندین رشته هم چون ژیمناستیک است. می توان گفت که دار حلقه نماینده ی ورزش ژیمناستیک است و توصیه ی ما نیز به شما این است که اگر مایل هستید به طور حرفه ای و اساسی کراس فیت  را دنبال کنید از معجزه ی دار حلقه غافل نشوید.
  • جی اچ دی: افراد زیادی هستند که این دستگاه را با دیگر دستگاه های مشابه یکی می خوانند اما حواستان باشد که شاید این دستگاه ها در ظاهر یک سری شباهت داشته باشند اما خب عملکرد کاملا متفاوتی دارند. چی اچ دی در تقویت فیله و شکم نقشی بسیار پر رنگی دارد و شما می توانید با خیال راحت بر روی آن حساب باز کنید.
  • رویینگ: اگر از کس دیگری سوال پرسیدید که وسایل مورد نیاز کراس فیت کدام است و او نامی از رویینگ نبرد بهتر است برای کسب اطلاعات بیش تر و دقیق تر پیش کس دیگری بروید. ساعت ها باید درباره رویینگ و اثرات آن در ورزش کراس فیت صحبت کرد؛ این وسیله همانند وسیله های بند سازی است. می توان گفت که این وسیله هم چون زیر بغل ریلی است و تنها تفاوت این است زیر قسمت نشیمن گاه این ریلی است و تمام عضلات پا، شکم و کمر را به خود درگیر می کند.
  • ایربایک:همان گونه که از نام این وسیله می توانید حدس بزنید این وسیله فقط برای تمرین های هوازی است و تاثیر فوق العاده ای بر روی ورزشکار می گذارد . در واقع می توان گفت که ایر باک نیز به اندازه ی رویینگ مهم است و بدن ورزشکار را از پایه و اساس درست می کند.
  • کش پاور باند: شاید اگر در یک نگاه کش های پاور باند را ببینید گمان کنید که تنها چند حرکت محدود می توان با این کش ها انجام داد و در صورتی که این گونه نیست و این کش ها به اندازه موارد ذکر شده ارزشمند هستند و تمرینات زیادی به کم و این کش ها انجام می شوند.
بیشتر بخوانید:   تمرین کراس فیت

وسایل مورد نیاز کراس فیت

  • تی آر ایکس:جذاب ترین و حتی می توان گفت که گاهی سخت ترین تمرین های کراس فیت مربوط به حرکاتی می شوند که با کمک تی آر ایکس انجام می شوند. اما خب نتیجه ای که از این حرکات باقی می ماند کار را راحت تر می کند. ما تا جایی که زمان در اختیار داشتیم درباره وسایل مورد نیاز کراس فیت صحبت کردیم شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر با مربی های خود صحبت کنید.
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.